Pokud už teda nastal ten čas, že si chci ve svém životě udělat pořádek, což bych ve svém věku asi mohla, co takhle napsat si něco o tom, jaký by měl být můj vysněný partner. Protože dokud si ho nevysním, nemůžu ho získat.Logické. Takže pojď hloupnout, Vílo, jen do toho.


Můj vysněný muž je trochu dominantnější než já. A rozhodně větší extrovert, kterému nedělá problém hovořit s cizími lidmi, když jsme spolu někde venku. Zároveň mi dokáže být oporou, a když je mi smutno, tak mě prostě jen obejme a vydrží všechny mé nálady. Kupuje mi čokoládky a dobroty, jen tak pro radost. Nemá problém s tím za mě zaplatit v restauraci, aniž by to po mně chtěl nějak vrátit. Rozumíme si v sexu a jde nám to spolu v téhle oblasti bezchybně. Vydělává víc než já, je pracovitý, ale zároveň si umí udělat čas jen na mě, kdy se na pracovní telefonáty a zprávy vybodne. Alkohol pije s rozumem a jen výjimečně. Drogy a cigarety se mu protiví. Ve chvíli, kdy má vztah se mnou, jsou ostatní holky a kamarádky v jeho životě na druhé koleji. Je soběstačný, uvaří si, když má hlad a uklidí, když je to potřeba. Výhoda by bylo auto, abychom zvládli dělat větší nákupy, ale není nutnost. Bere mě na výlety, rád poznává nové věci. Máme si o čem povídat. Zajímá se o mně. Je připravený mít vztah. Dokáže rozpoznat rozdíl mezi maminkou a přítelkyní. A zároveň si svých rodičů zvládá vážit, pokud si to zaslouží. Je na svůj život hrdý. Má minimálně jednu oblast, ve které mi vážně imponuje. A má vyřešené předchozí vztahy. Umí mě rozesmát, když se to hodí, a udělat si ze sebe legraci.

Kolik je mu let, jaké má vzdělání, a odkud je pro mě asi důležité není. Jen další vztah na dálku už nezvládnu. Takže je schopný aspoň jednou za týden strávit se mnou den. Výhoda také je, pokud hraje deskovky, když jich tady mám plno. A pokud čte.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu