červen

Červen.Ten měsíc, kdy už mě štve úplně všechno a každý. Kdy už se těším na prázdniny a to, jak vypadnu. Kamkoli. Potřebuji ven. Pryč. Na vzduch. Dejchat. Do lesa. Do hor. Sama. S někým. Nemluvit. Mlčet. Poslouchat.

Za celý školní rok je toho zase moc. Ponorka. Stejný kecy stále dokola. Vyčerpaná témata. Vyčerpaná já. 

Lidi, kteří v sobě nemají kousek taktu. Lidi, kteří v sobě nemají kousek sebereflexe. Lidi, kteří v sobě nemaj špetku rozumu.

A tím nemyslím klienty.

Všechny ty dobře míněné rady, které mě akorát vytáčejí doběla. 

Všechny ty kecy, kdy říkají A, myslí B, ale dělají C. 

Faleš, pózy a hloupost.

Zavřené dveře do kanceláře a neruš. 

Klid a knížky. Za tenhle půlrok 20. Za celý loňský rok 17. Jsem na sebe pyšná.

And a new chapter begins...

Tohle bude ještě hustý.

Komentáře

  1. Jakožto už desítky let školou nepovinná a nezaměstnaná jako učitelka je pro mě červen úplně obyčejným měsícem. Jen s tím rozdílem, že se psychicky připravuji na prázdninové vaření pro potomky 😀.

    OdpovědětVymazat
  2. Potřebuješ si dáchnout. Se mnou!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu