Budeme si říkat, že spolu nechodíme.
Ale budeme si volat po nocích, jezdit spolu na dovolené a spát spolu.
Jestli tohle není definice vztahu, tak co potom vztah je?
Chováš se ke mně v mnoha ohledech lépe, než všichni chlapi před tebou.
A to i přesto, že spolu nejsme v kontaktu denně.
Věřím ti a ty si mě hlídáš.
Baví mě ty kapky žárlivosti, které v sobě máš.
Které čas od času velmi nenápadně pouštíš na povrch.
Když tě zajímá, kde zrovna jsem.
S kým.
A co jsem dělala.
Když se tváříš, že ti záleží na mém dni.
Možná spolu nechodíme, když si to teda myslíš, ale aspoň se na sobě můžeme učit.
Poznávat, co potřebuje duše toho druhého.
Co milují naše těla.
Jací jsou lidé z jiné sociální bubliny.

Pokaždé, když za sebou zavřeš dveře, řeknu Mám tě ráda.
Pokaždé, když ten hovor zavěsíme, udělám to samé.
Respektuji, že to slyšet nechceš.
Ale ty respektuj, že to já říct potřebuju.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu