Sdílejte, než to zakážou!!!

Tak jsem se snažila přečíst tu slavnou Babišovu knížku, ve které říká pravdu.
A chci blejt. Jen ještě nevím, jestli z toho obsahu nebo z toho slohu.
To, že já píšu v krátkých větách. Dobrý. Já to lépe neumím a nemám ambice z toho udělat knihu. Ale napsat knihu, která není román, v tomhle stylu, je fakt bizár. Do čítanky dobrý.
Nevím, co jsem čekala. Nevím, proč jsem to stáhla. Nevím. Ale vím, že to je tak brutálně odtrhnuté od reality, že se mi střídají slzy smíchu a smutku. No dobře, přeháním, pořád mám jenom jeden výraz, stejně pohrdavej...

A teď už jenom moje poznámky. Protože víckrát to číst nechci, ale bavit se o tom s lidmi chci.

***

Ne, ne, ne migrantům. Ty vole. Jako by k nám nějací chtěli... 

Kecy o tom, jak by měly ženy rodit. Na tohle jsem alergická od všech osob jiného genderu než žena. No vlastně i od těch. Všechny máme podle Babiše mít nejméně tři děti a zároveň na rodičovskou mají jít muži. Good idea. Lol. Úplně vidím ty chlapy, co se hrnou plodit a starat se. Určitě. 

Skvělý nápad v kapitole o dětech, že se mu hrozně líbí idea microhousingu. 18 m2 stačí. I s těmi třemi dětmi doufám. Protože vzhledem k ceně bytů v Praze, ale už i mimo ni, do tohodle cíle statečně míříme.

"Tak mě napadá, že by nebylo špatné mít povinně angličtinu od první třídy. A taky pro předškoláky." Anoooo. Protože všechny děti mají potenciál. Oh, wait.... Už tak nechápu, že na speciálkách pro mentálně postižené mají ájinu od třetí třídy. Narvěme jim ji hnedka v nulťáku! Pojďme směle do toho! Rodiče všech dys..., kteří jsou rádi, že umí česky, vám taky jistě poděkují.

Výčty slavných lidí, se kterými se viděl. Včetně Harryho Pottera. Boží. A já včera potkala Kazmu a předevčírem Janka Rubeše. A natáčela jsem s Ivanem Trojanem. Dvakrát. A co jako? Výpovědní hodnota stejná - nulová. Nejvíc stejně vzpomíná na setkání s obyčejnými lidmi. Inspirují ho. Tak škoda, že zde zveřejnil jen to, když Růženka na sté narozeniny řekla: "Tak na další stovku". Ty vole. Doufám, že ho tím neinspirovala doslova. Prosím...

Anderinka-Manderinka byl v Etiopii denně zablešený. A jeho matce to bylo fuk. Už tady matka stejně není. Můžou za to doktoři a jejich zpackaná operace! Hajzli jedni! Ne jako vážně, doktoři "zpackali operaci". Tady hraje krásně manipulativně na city. Kdo by v tom nepoznal příběh ze své rodiny. A hezky tady urazíme tu sortu bohatejch. Lékaři totiž nemají nic lepšího na práci než úmyslně packat operace. Maj za to bonusy že jo... Ach jo...

Na Dvojčatech byl 10 dní před 11. zářím. Ty vole on má prsty i v tomhle... 😳

Jeho nejstarší dcera má tak skvělé vzdělání, dovednosti a schopnosti, že dělá pomocnici v cukrárně.

V kapitolce "Moje Monika" píše Babiš o tom, že miluje řízení a řízky. Ty vole. Mohl napsat, že miluje ji. Ne. Miluje kombo řízků a řízení. Dobrý. Aspoň přidal recept na trhanec se švestkovým pyré. Mně by spíš zajímalo, kde má ty řízky při řízení položené a nebo jestli ho krmí Monča. Jo dobře, kapitola Monika pokračuje. Monika je formát. Nechala vyrobit drahé náušnice a trvala na tom, že si je zaplatí ze svého, že nechce, aby to platil úřad vlády.  Ty jo. Mohla by to naučit i svého muže...

Největší překvapení knihy pro mne je, že pan premiér "myslí v češtině". Vlastně je pro mne překvápko už to, že myslí.

Na posledním místě všech žen, daleko za sekretářkami a dokonce i pod Věrou Čáslavskou je jeho dcera Vivien. Asi tak no...

"Týden v lázních zdarma pro každou ženu k jejím 70. narozeninám.A každé ženě, která je v důchodu, chci dát v Den českých matek a babiček odměnu. Taková tisícovka by se šikla, co říkáte?"  Do hajzlu, ty vole!! :D :D :D :D 

Když ho Zeman jmenoval premiérem, řekl mu: „Do vysokých stromů bije blesk, a tak byste si měl obstarat nějaké nové uzemnění. Nezlobte se na trpaslíky, že vám okopávají kotníky, oni výš nedosáhnou.“ Dobrý vědět, že tomu týpkovi na hradě jeblo už tehdy.

Líbí se mi ta sebereflexe zde: "Jazykové znalosti: Mluví anglicky, francouzsky, německy a rusky."Jsem fakt ráda, že tam nedal češtinu ani slovenštinu. Těmi totiž vážně nemluví.

Kapitolu, co udělali pro lidi, chci ideálně přeskočit, ale k jednomu se vyjádřit musím. Prý zvýšili platy. Učitelé z 26 535 na 46 000 korun. Hovno. Tolik nemá ani moje kolegyně po 35 letech praxe. Takže prostě a jednoduše - hovno. Pořád jsme daleko pod průměrnou mzdou...

A to, že píše o pomoci za koronaviru. On si snad nevidí do huby. Kvůli tady tomu úžasnému populistickému rozvolňování před Vánoci zemřelo X tisíc lidí, ale on se chválí za to, jak covid zvládli. To je moc.

"Mohli bychom všem českým automobilistům dát technickou zdarma." A vlastně bychom mohli technickou úplně zrušit a nechat jezdit všechna auta úplně všude. I v národních parcích třeba! Protože: "My proti autům ve městech rozhodně nejsme. Ani nikde jinde!"

"CHCI ROZSPORTOVAT ČESKO Rozsportovat! Umíte to vyslovit? Je to přesně to slovo, co bychom se teď měli naučit. Všichni. Chci ROZSPORTOVAT Česko." Nemohl by začít něčím jednodušším než se pustí do takových slov? Třeba správným skloňováním v mluveném projevu? Když chce, aby děti sportovaly, nechápu, proč se sport v době covidu zakázal. Ehm...

A jsme u dalšího nápadu. Tělocvik 5x týdně. Lol. Sice se to vylučuje s tím individuálním vzdělávacím plánem, o kterém psal v kapitole Škola, ale to už bylo před sto stranami, na to už se zapomnělo.

Seru na to. Na straně 164 se vzdávám, nemám na to, jsem srab. Ale co chci vědět, jsou ty jeho nápady, takže aspoň prolítnu tohle...

"Tak mě napadá, že bychom měli všem diabetikům, kteří budou chtít, dát zdarma chytrý náramek, kterým je bude vzdáleně monitorovat praktický lékař." ... A nechtělo by to starat se spíš o prevenci před diabetem? Jsme opět u toho, že se tady na rok zakázal pohyb a všichni se vystresovali...

V Letňanech postavíme vládní čtvrť, protože teď se tam dají leda tak okopávat brambory. Možná by bylo efektivnější, kdyby je šel okopávat místo psaní téhle sračky. Jo vlastně.. Jako by to psal on, že jo.

"Tak mě napadá, co čipování psů důchodcům zdarma? A taky bychom jim mohli odpustit platbu za psa. Spousta starých lidí je osamělých a pes je jejich jediný společník. Zaslouží si to. Vím, že některé obce už to dělají, a měly by to dělat všechny." Tak mě napadá, co kdyby místo vládnutí, šel sbírat hovna po všech těch důchodcích se psem, kteří jsou moc pohodlní na to se ohejbat? Opět si myslím, že by to bylo pro dobro země daleko lepší...

A nakonec něco o daních pro živnostníky. To mě nezajímá a nerozumím tomu.

Je to poslední šance volit Babiše. Tak ji, prosím, promarněme.

***

 

Závěrem bych to řekla asi takhle. Tato "knížka" je odpad. Jak napsal sám pan Babiš (hahaha) na straně 58: "Zní to možná hnusně, ale je to fakt."

Tak aspoň, že jsme se hned na začátku dozvěděli, že má hodinky s krokoměrem. Je to stejně informačně přínosné, jako lustr tehdy na tom tiktokovém videu. A teď už jdu vážně blejt.

Komentáře

  1. Je to hlava pomazaná, vždyť kdo miluje řízení a řízky zároveň?!

    OdpovědětVymazat
  2. Já za Tebe film, Ty za mě knihu.
    Hezká souhra, děkuji :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu