Nejdůležitější otázka

Celý týden přemýšlím nad tím, jaká je ta nejdůležitější otázka.

Vybavilo se mi mnoho hloupých otázek.
Už se budeš vdávat?
Už plánujete dítě?
Už jsi dostudovala?
Kde pracuješ?
A co teda vlastně děláš?

Za tohle bych vraždila.

Pak ještě jedna rádobyvtipná otázka, která nastává po odpovědi, že jsem psycholožka.
Haha a můžu být tvůj pacient?
Nebo dost podobná:
A ty mě teda teď rozebíráš? Haha.

Ano, jistě, rozebírám. Jsi stejný blb jako ostatní.

Suverénně nejdebilnější otázku však vyhrává ta, kterou dostal kamarád po narození dcery.
Jsi hodně zklamaný, že nemáš syna?
Už je to půl roku a pořád mě nenapadá mě vhodná odpověď, kterou bych na tohle mohla odvětit.
Protože já jsem taková mrcha, která by naprosto ironicky vypálila něco ve smyslu: "Ano, chtěl jsem ji hodit do babyboxu a začít pracovat na dalším pokusu, ale matka dítěte mi to zakázala, takže se kvůli tomu teď rozvádíme."

No ale zpátky k té důležité otázce.

Jedna důležitá otázka mě provází pravidelně každou půlnoc online herním světem.
"Vílo, jsi tady?"
Tahle otázka je důležitá, protože mi zajišťuje větší bonusy v dané hře, než maj všichni spáči.
Ale pořád není ta nejdůležitější. Protože je jen v online světě...

A nejdůležitější otázka přeci musí být v reálném světě...

Nakonec mě přeci jen napadla.
Pokládají si ji lidé, kteří se mají rádi.
Partneři.
Manželé.
Rodiče.
Děti.
Někdy i spolužáci.
Kamarádi...
A všichni tuto otázku vyslovují většinou pravidelně.
Nejdůležitější otázka je tedy jednoznačná.
Ačkoli obsahuje pouze dvě obyčejná slova, mluví za vše.
Zní takto:

"Máš hlad?"

..A ještě někdo řekněte, že nesouhlasíte..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu