bariéry

"Jste v tomhle všichni stejní!"
"Jsi děsně alibistická."
Chytnout se kvůli tématu, kvůli kterému bych nejraději řvala po někom úplně jiném...

"Jsem neřekl, že jsi tlustá. Jsem jenom poznamenal, že jsem o dost hubenější."
Někteří lidi prostě nějakou tu sociální inteligenci absolutně nevedou. Nebo aspoň takt. Navrhuji, že by to na VUT mohli přidat do výuky.. :D

"Je mezi námi bariéra."
A tak ji den za dnem překračujeme. A pak znovu stavíme.
Kočka s myší.
Tom a Jerry.
Každou chvílí má navrch ten druhý.
"No bariéra... Je to spíš takový dřevěný plot plnej děr.."

"Jsem opilá, takže ti něco řeknu. Ale říkám to opravdu jenom proto, že mám v sobě tři Plzně, jo? Bude se mi fakt děsně stejskat :P "
"Zkusím aspoň na pět minut přijít na wifi."

Jenže chytnout v zahraničí pod stanem wifi asi není zrovna ta nejjednodušší disciplína.
Takže nepřichází...
Ale možná je to dobře.
Odpočinout si od sebe je někdy potřeba...

Ale stejně..
Ach, Jessi...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu