Smile as if no one hated at all

Zapadnout.
Dostat tři kytice květin.
I když jsem ty narozeniny tajila.
Nemám vázu.
Kytice růží v termohrnku od Milky...
Funny.

Nenalíčená, unavená a vyčerpaná.
"Vypadáš mladší. Krásná. Sluší ti to."

"Já nejsem ta, co konkrétním lidem píše první."
"Já nejsem ten, co si píše s lidmi o tom, jak se mají."
"V každý další větě řekneš něco diametrálně odlišného než jsi řekl v té předchozí."
"Je pravda, že si občas protiřečím."


Když mi bylo 17, říkala jsem si, že ve 27 budu buď mít děti, nebo 27 Club...
Mno.

"Sice je mi přes třicet, ale vkus mi zůstal v devatenácti. Pořád nechápu, proč by se mi měli líbit ti zarostlí, plešatí a staří chlapi."
Já vím, proč ji zbožňuji.
Někdy jsme tak stejné, až mě to děsí.

Nikdy jsem nesnesla pocit, že je něco trvalé.
Potřebuji možnosti.
Rozhodovat se.
Orel.
Svoboda.
Proto z té smlouvy na dobu neurčitou vlastně ani nemám radost.
Moc velký závazek...




Tell me, what do you do when what you dream comes true?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu