šťastný nový rok

Přemýšlím, co bych si tento rok přála. Jaké si dám předsevzetí. A nebudu psát, že něco chci. Já to prostě udělám. :)

Protože jak zpívá Landa:
"Je mi to jedno, jedno jak
Zastavím rozjetej vlak
Je mi to jedno, jedno čím
Prostě ho zastavím
Je mi to jedno, jedno proč
Nejde roztočit kolotoč
Je mi to jedno, jedno čím
Já ho roztočím"




Ještě více se vyklidním. Loni jsem se naučila dost se ovládat, ale pořád mám k zenovému mistru daleko.
Budu dál pokračovat v mé pozici pracovního sluníčka aneb "Ať vás potkám ráno nebo odpoledne, vy se pořád usmíváte, jak to děláte, vy sluníčko?"
Naučím se být více samostatná. Třeba si umět nakoupit sama.
Naučím se uklízet. A tohle je prostě věc, která mi šíleně vadí, že jsem se ji neměla od koho naučit... Na dva týdny jsem byla u rodičky, která uklízet neumí. Dva týdny jsem byla zase protivná hysterka, protože mi vadí ten bordel všude v baráku a mám z toho zabordelené čakry i já. A né, nevím, co jsou čakry, ale prostě nějaká souvislost v tom, že jsem z toho protivná, bude... Dneska jsem se vrátila k sobě a čekalo mě tady tak nádherné čisto, na které jsem úplně zapomněla, že jsem jen půlhodiny seděla a na ten pořádek s blaženým úsměvem koukala.
Budu dál pokračovat v mém úspěšném hubnutí, deseti tisících kroků každý den a vyvážené stravě.
Poznám v Praze více míst než Vyšehrad.
Přečtu více knížek. A poslechnu více audioknížek.
Kulturně se vyblbnu na mnoha muzikálech a koncertech.
Občas se naučím překonávat svou hrdost a řeknu si o pomoc nebo napíšu jako první...
Svezu se v rallye autě.
Budu méně pohrdavá, namyšlená a arogantní.
Budu více skromná a pokorná.
Zachovám si v sobě tu dětskou duši, která věří na kouzla a čáry.


Celý rok prožiju šťastná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu