Krátery na duši...

Chovám se nefér. A uvědomuji si to.
Zas se ve všem placam.
Pořádně nevím, co chci.
Prepadaji mě ošklivé myšlenky plne žárlivosti..
Snažím se je potlačit.
A je milion věcí, kvůli kterým jsem prostě nasraná.
Takze když je nefér tohle, jsem nefér i já...
Už zase se vztekam.
Rozbijim věci, protože tim vybijim svou zlost.
Obrovskou zlost.
Bezmoc.
Frustraci.
Potřebuji cítit fyzickou bolest, abych se uvolnila.
Potřebuji ubližovat...
Fyzicky.
A nevím, proc je to takové, když všechno bylo dobré...
Bylo. Ale není.
Vadí mi malichernosti.
Nevím, co by se muselo stát, aby to bylo v pořádku.
Protože všechno je v pořádku.
Ten zmatek je jen v mě hlavě.
Pomáhám si mentálním tréninkem, dělám všechny ty správné věci, a stejně ten zmrd, kterej mi naseptava hlouposti, v té hlavě je.
A nechce pryč.
Chovám se nefér...
Přehrávám si v hlavě všechno, co se stalo za poslední rok a je mi z toho všeho hrozně. Stalo se toho tolik. Všechno se změnilo.
Jsem nefér.
A musím se naučit ovládat své myšlenky.
Jsou plné zlosti a agrese. A to není dobře ..
Podzim pitomej...
Hlavně nemysli na žlutého slona, Vílo. Z žádných okolností nesmíš na něj myslet...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu