Bublina

Usměj se, bublino.
Bublino? :)
Protože jsi nafouknutá.

Potřebuji pozornost. Hodně pozornosti. A nezvládám, když ji nemám. Proto hraju počítačový hry. Kde skoro nejsou holky. Takže jsem number one. V prdeli to je, když tam je i druhá holka. Je krásná, mladší, a já ji mám moc ráda. A stejně na ni žárlím.

Bublina. :)

Chtěla jsem hrát pro jednou anonymně. Do týdne znali mé jméno všichni a několik z nich mě má na facebooku. Do týdne jsem od cizího muže získala tři stovky, abych mohla být v té hře dobrá.

Když vyhraješ sázku, koupím ti bonusy do hry. Když prohraješ, zítra za mnou přijedeš.
Domluveno.

Sázka, nesázka, moje výhra byla jasná předem, nic jsem neriskovala. Proto jsem nevěřila, že od něj nějaké peníze uvidím. Překvapil.

Potřebuji pozornost. Sedět za tím monitorem a číst písmenka o hvězdách v očích, malé žabce, a polibcích na dobrou noc. Rejpat do sebe, provokovat a zároveň si říkat, jak se máme rádi. Někdy prostě člověk ví hned, že zapadl. Před těmi čtyřmi roky, když jsem poznala Baruschku, jsem to taky věděla hned.

Starší se mi nelíbí, ty u mě nemáš šanci.
... O pár dní později...
Hele kdybys viděl Wendu, řekni mu, že ho miluju.
Děláš si ze mě prdel? Víš, že jsem s Vaškem stejně staří, že jo?
Ne neeee, Wenda je mladej a krásnej!
Ty jsi pitomá :))

Těžko říct, co je vážně, a co už ne.
Ale dokud tu pozornost mám, tak mě to baví.
Za každou cenu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu