'mi poslala slova do žil'

Štveš mě. Hrozně. A já sebe štvu ještě víc.



"Co na mě vidíš?"
"Tehdy ta fotka... Slušelo ti to no."
"Mám novou, podívej se."

Tak si mě omotáváš. A štěstí se střídá se smutkem ve vlnách.

"Není důležité, co chci, ale co si můžu dovolit."
"Vysvětlíš mi to?"
"Nevysvětlím."

Jsi blázen, magor a šílenec.
Pro to, co na té fotce děláš.
Pro to, že tou fotkou jsi zase o kus víc jako ten "pravý" Jess z toho seriálu.

Nepoučitelná.
Až po uši...

Jsou věci, který jsou fakt ironický.
Třeba, že jsme každý na dovolené byli úplně jinde s někým úplně jiným.
Ale fotky máme tak podobné, jako bychom byli spolu na stejném místě...

Ten sen byl vlastně realita.
Akorát trochu popletená.

... A jak mám teď jako usnout....
Potřebovala bych se vyplakat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu