Děkuji ti

Protože jsi vždycky byl trošku zvláštní.
Protože s nikým jiným neznám ten pocit, kdy jen z letmého pohledu očí vím, na co přesně myslí.
Protože jen ty si uprostřed léta objednáš naprosto vážně grog.
Protože ačkoli jsi přibral snad dvojnásobek původní váhy a přestal o sebe pečovat, pořád voníš stejně jako v tanečních.
Protože seš jedinej, s kým jsem kdy uměla tančit.
Protože jsme toho spolu tolik zažili.
Protože si díky tobě uvědomuji jak je důležité nevzdávat život.

Děkuji ti.
Protože když už se mi povede tě vytáhnout jednou za rok z tvé komfortní ulity, stojí to za ty záchvaty smíchu víc, než cokoli jiného.

Děkuji ti.
Za to, že mi tím smíchem vynahrazuješ všechny chvíle, kdy jsem kvůli tobě byla na dně. Protože žádný jiný kamarád mě nikdy neudělal smutnější, než se to podařilo během těch let tobě. Ale žádný jiný mě neudělal zároveň i rozesmátější než mě děláš ty.

Děkuji.
A prosím všechny hvězdy na nebi, abys byl šťastný. Prosím hvězdy, abys hlavně byl...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu