jak chmýří pampelišek

Ještě jsi uražený nebo se můžeme znova kamarádit?
Nebyl jsem uražený.
Tak jinak. Ještě se na mě zlobíš?
Nezachovala ses správně.
Takže zlobíš...
Zlobil jsem se, ale přenesu se přes to.
Omlouvám se ti.
Neomlouvej. A už to neřeš. :)


A tak se neomlouvám.
Možná kdyby věděl, kolik práce mi dává napsat slova omluvy, přijal by ji bez řečí...


Když jdu za hranice všeho a on napíše, že se nezlobí, je to... matoucí.
Když místo vzteku hranice dál posune.
Tam, kam ví, že nezajdu.
Kam nezajde nikdo.
Protože by to spadalo do trestního práva.

Měl se zlobit.
Měl mě nesnášet.
Přestat odepisovat.
Čekala jsem, že udělá cokoli.
Ale ne tohle...

A tak jsem na sebe trochu naštvaná, protože si uvědomuji, jak hodnému člověku jsem ublížila.
Neřeš to.
Neřeším a doufám, že krůček po krůčku znova budeme kamarádit.
Protože ten tejden bez něj mi připadal jako věčnost...
Ach jo...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu