17b

"Všechno nejlepší ti přeje tvůj milovaný prcek."
A "zamilovaná" písnička k tomu.
A celý den, který se mnou strávil aspoň virtuálně.
"Je to tvůj den. Nemůžeš přece být sama. To nejde."
Pořád se ptal, jak se cítím.
I když se měl učit...
"Budu té komisi schopný říkat jen jedno slovo. Tvé křestní jméno."
"Napíšeš mi hned, jak jsi to zvládnul?"
"Zařídím to. Budeš první, kdo se to dozví."
"Nejdřív to napiš domů."
"Řekl jsem, že budeš první, takže budeš první. :)"

...

A proti tomu Kladeňáček, kterej mi za celej den napsal prakticky jedinou zprávu...
"Už jsi otevřela dárek? Jsem boží, co?"

Jo jasně...
Boží...
Proto ses ani nezeptal, co jsem dostala a jak jsem to oslavila.
Proto jsi ani nenavrhnul, že bys to třeba oslavil se mnou...
Proto jsi mi dárek poslal poštou.
Ne sorry. Ty ne.
Proto mi tvoje matka poslala dárek od tebe poštou.
Jo jasně. Jsi boží...
Fakt že jo...
Jen... Jestli jsem někdy cítila, že je konec, tak nikdy ne víc, než dnes...

Ale jo, nemůžu mu upřít, že sehnat mi vstupenku na vyprodaný koncert bylo vážně boží překvapení.
Jen se prostě.. Mohl zachovat jinak...
A tak když o půl jedenácté večer napsal, že už má konečně na půl hodinky čas, raději jsem si vypla mobil a šla cvičit...
Protože by to skončilo zbytečnou hádkou...
Takhle to skončilo jen rozbitým kolenem, mírně nakřáplou skříňkou z IKEA a prasklou žárovkou...

...

A ne, ten milovanej prcek nebyl Jess.
Ten mi ale napsal taky...
"Krásné narozeniny. Pokud je máš dneska. :) "
A pak mě seřval...
Jen proto, že toho má hodně ve škole a potřeboval si na někom vylít vztek.
Super...
A to, že před zprávu napsal - 'Teď budu možná nepříjemnej...' fakt nemělo žádný význam.
Vlastně mělo.
Vytočilo mě to ještě víc...

"Víš, že když někomu popřeješ, neměl bys ho hned zase naštvat?"
"Teď už vím."

Tleskám...

...

Nechte mě zavřít do blázince.
Prosím...
Nebo se mnou aspoň pojďte na Mezi Ploty...
A pak mě tam nenápadně zavřete na uzavřené oddělení..
Já už nemůžu být věčně sama...
Už ne...

...

A do toho blázince za pedofilii...
Protože ty zkoušky u komise jsou maturita...
A aby to nebyla nuda, tak ten prcek není z ČR a nemluví tudíž česky...
A je to dysortografik.
Takže mu rozumím tak každou pátou větu...


Wow Vílo, dobře ty.
Teď už ti jeblo vážně definitivně...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu