padat nocí volným pádem

"Došly mi záminky. Příště je to na tobě."

Funguje to.
Každý den.

***


"Mrzí mě, že jsem ti u toho filmu nemohla nadávat pokaždé, když jsem se lekla."
"Vezmi na to do kina Kladeňáčka. Bude určitě nadšenej."
Uf...

***

Když to potřebujete někomu nutně říct, ale zároveň je na stoprocent jisté, že by to žádná kamarádka nepochopila.
Protože jsou všechny šíleně zodpovědné, vdané, těhotné, zadané, daleko, maminky... Nudné.
'Ty to nemůžeš pochopit, ty totiž nemáš dítě.'
Ještě jednou a půjdu do vězení za vraždu.

***

"Takhle to teď bude? Generálové, kteří proti sobě posílají ovečky?"
"Funguje to. Napsal jsi mi. Vyhrála jsem."
"Začnu tahat za provázky."
"Nemanipuluj."
"Je to hra bez pravidel. Tvá slova."
"Využíváš proti mně moje vlastní zbraně?"
"Nejlepší obrana je útok."

***

Ach...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu