Dva

Mám v sobě tak nějak nastaveny dva základní stavy mysli.
Zamilovaná versus znuděná.
Jedno má k druhému velice blízko.
Protože když nejsem zamilovaná, tak se nudím.
A jak každý ví...
"Nejhorší jsou ženy, co se začnou nudit."


A tak si hledám své drogy.
Nepotřebuji alkohol ani nic jiného do žíly.
Nepotřebuji Kladeňáčka reálně podvádět.
Potřebuji pozornost.

Potřebuji vědět, že někdo touží po tom, abych mu psala, stejně jako já toužím po tom, aby on psal mi.
I kdyby to měla být jen jedna věta.
Denně.
Tak jsem tady dneska asi pět minut svého života strávila hypnotizováním jména a opakováním věty: "Napiš mi, napiš mi, napiš mi."
Napsal.

Rok strávený doma.
Ve společnosti člověka, který si nepamatuje, který je den.
Který je schopen dát vařit brambory v misce.
Rok kdy jsem si prošla od pekla až k očistě.
Zasloužím si své nevinné drogy...

"Budu upřímná. Chci si s tebou hrát."
"To já si budu hrát s tebou. Možná. Možná ne. Ale až začnu, tak to stejně nepoznáš."

Zasloužím si ten pocit, kdy se vznáším.
Kdy jsem opravdová Víla, která levituje prostorem.
Která tančí a bláznivě se směje.
Úplně bez důvodu.
Jen proto, že má tak moc dobrou náladu.

"Možná bys měl začít žárlit." Řekla upřímně.
"Nemyslím si." Odpovídá s jistotou.
A asi má pravdu.

Jenom miluji hádanky.
A tak hádám.
Přitom uhodnout něčí facebook z indicií, jako je výška, křestní jméno a škola, vážně není těžké.
Protože věta: "V dnešní době plné internetu člověk fakt nemá žádné tajemství. :D" Opravdu přímo vybízela k tomu, abych ho na tom FB našla.


Zase si natluču.
Vím to.
Má mě omotanou.
Přesně tam, kde mě chce mít.
Ví co má říct, kdy má říct, a moc mu nevěřím ty řeči o tom, že mu holky odolávají.
Spíš mi přijde jako lamač dívčích srdcí.
A to i podle počtu lajků na profilovce.

Vždycky se mi líbili mladší kluci.
Ale někdy opravdu začínám přemýšlet o tom, jestli už opravdu nejedu za čáru...


I've been looking so long at these pictures of you
That I almost believe that they're real
I've been living so long with my pictures of you
That I almost believe that the pictures are
All I can feel

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu