rok 2017

Jedu podle fotek. Pokud jsem něco zapomněla, je to možné.



Udělala jsem státnice.
Byla jsem dvakrát na rallye.
Byla jsem s rodičkou na Arakainech.
Dostala jsem přes držku na Arakainech.
Navštívila jsem Matějskou pouť.
A Hodonínskou zoo.
Kladeňáček udělal státnice.
Ostříhala jsem si vlasy o víc než 20 cm.
Mluvila jsem z očí do očí s Danielem Landou.
Víckrát.
Byla jsem na freestyle motocrossu.
Víckrát.
Vyházela jsem z okna všechen nábytek.
Vyzdila si pokoj.
Byla jsem na minidovolené v Teplicích nad Metují. (Pokud tam chcete levné, pěkné ubytování, doporučím vám ho)
Dvakrát.
Byla jsem na hudebním minifesivalu.
Jeli jsme na jednodenní výlety do Lednice, na Helfštýn, Karlštejn a Křivoklát.
Viděla jsem hořet auto Vojty Štajfa.
Landa nám zamával z auta.
Mnohokrát jsem mrzla na hokeji.
Mnohokrát jsme chodili na hřiby. (Odmítám tomu říkat na houby, já sbírám hřiby.)
Jeli jsme do Ratibořic.
Získala jsem diplom z Karlovy univerzity.
Oblékla jsem si těsné šaty se zapínáním vzadu bez dopomoci. (Ano, má to pro mě stejnou váhu jako ten diplom.)
Setkala jsem se se dvěma slečnami z blogosvěta.
Pomohla jsem napéci 22 druhů cukroví.
Zúčastnila se srazu z gymplu po šesti letech.
Získala jsem americkou rodinu, o které jsem nedávno ještě vůbec neměla ponětí.
Přečetla jsem 38 knížek.

Když se to vezme takhle, byl ten rok vlastně suprový.
A tady přikládám Silvestrovské foto s Kladeňáčkem, abyste teda věděli, kdo ten blog píše.


Není zač! :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu