Bojovat o štěstí se zatnutou pěstí...

Špatný, špatný, špatný.
Neutrální.
Na píču.
Asi takhle všechno se to od soboty střídá.

Celý čtyři roky naprosto ignoroval, co po něm chci, a když se začnu chovat stejně jako on, jsem za krávu já.
Samozřejmě.
Jak jinak.

...
Před pár lety:

Víla: Řekni mi, kdy dojedeš...
Kladeňáček: Ještě nevím, řeknu ti den předem...
Rodička: Už víš, kdy dojede?
Nevím, zeptej se ho sama...
Tak se necháme překvapit.
...
O pár let později:

Jak jako že nevíš??? Řekni mi to hned... Máma to chce vědět teď!
...

Přitom dobře ví, že jezdím tím, co je nejlevnější a že není těžké si to na webu dohledat...
---

A tak budu zítra zase jednou přesně ta "empatická svině", která chodí v sedm ráno nakupovat cizí paní, která se nemůže postavit na nohy...

Aby mi po všech těch sračkách, kterou jsem na svou adresu slyšela, jednou zase někdo řekl, že ta dobrá Víla ve mně ještě nechcípla...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu