Mám tě ráda, ale...

Milá malá princezno,

hned na začátek musím říct jednu větu. Mám tě ráda, ale ještě jsem tě nikdy neviděla. Narodila ses totiž teprve před několika hodinami a maminka ještě neměla příležitost mi tě ukázat. A tak mi dovol, princezno, abych se alespoň stala tvou první sudičkou. Chtěla bych ti popřát na tomhle světě plno lásky, protože jsi dítko, které vyšlo z toho nejkrásnějšího vztahu, který jsem kdy viděla. Máš úžasné rodiče a tu nejhodnější maminku, jakou sis mohla přát. Přeji ti, abys byla krásná, a to jak tělem, tak duší. A jsem si stoprocentně jistá, že nádherná budeš. Máš být totiž po kom. Říkám ti princezno, ale přeji ti, aby z tebe vyrostla pravá královna. Existovaly totiž královny, které nosily stejné jméno, jakým se můžeš pyšnit ty, a proslavily se svou láskou k bližním a všichni na ně dodnes vzpomínají pouze v pozitivním smyslu. Je to klišé, ale ze všeho nejvíc ti stejně přeji zdraví a štěstí. Milá princezno, narodila ses v nádherný čas, který v sobě obsahuje datum mého narození. Doufám proto, že budeš i ty mít svou "tetičku" ráda. Přišla jsi na svět v podzimní den, který se mezi ostatními vyjímal svým počasím a netypickým teplem. Přeji ti proto, abys stejně výjimečná byla i ty. A hlavně ti přeji, abys roznášela radost a úsměvy na všechny strany.

Už se těším, až tě poznám osobně.
Ale i tak, tě mám ráda už teď.

Víla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu