Dárky k výročí


Dárky rychle a jednoduše


Upřímně řečeno, nemám fantazii. Ale vůbec. Nejsem ani manuálně zručná. Již v první třídě mě postihlo trauma z toho, když všichni spolužáci měli ve výtvarce všechno slepené, vybarvené, vystříhané a já teprve byla na začátku. A ještě jsem to měla ze všech nejhnusnější, i když jsem se snažila ze všech sil. Když k tomu připočteme, že jako žena v domácnosti neoplývám žádným bohatstvím, jistě si domyslíte, že při oslavách výročí s mým milovaným, jsem doslova v háji. Dort mu neupeču, i kdybych se na hlavu stavěla. Teda pokud bych chtěla, aby ten dort aspoň pěkně vypadal. A chutnal...

Před každým důležitým datem tedy procházím různé ženské weby, bazárky, fóra, hledám na internetu, pročítám knížky, a snažím se ze sebemenšího nápadu vymyslet něco, z čeho by šel milý do kolen. 

Proto bych v této rubrice chtěla pomoci všem ostatním slečnám, které řeší stejné problémy a pomalu propadají do hlubin šílenství, když už si vážně neví rady. Některé tipy jsou z mé hlavy, jiné jsou inspirované všemi možnými věcmi, které jsem někde přečetla, vždy však mají aspoň malou přidanou hodnotu z mé hlavy. Ale hlavně, všechny z těchto nápadů jsou vyzkoušené a všechny udělaly radost. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu