Jak si neobjednávat dárky

Minulou neděli jsem objednala pro Kladeňáčka a mamku dárky z jednoho nejmenovaného e-shopu. Našla jsem si ho přes heuréku, protože tam měli nejlevnější ty konkrétní věci, které jsem chtěla, a hodnocení obsahovalo samé hvězdičky. A ani podle komentářů jsem nezjistila žádná negativa. Takže jsem ho hned kartou zaplatila a čekala, co bude dál.

Hned v pondělí mi poslali fakturu, podací číslo a všechny další důležité doklady s tím, že balík předali společnosti In Time (v překladu Včas) a zábava začala.

V úterý se nedělo nic.
Ve středu psali e-mail, že balík doručí. Večer volali, že sorry, ale pokazilo se jim auto, balík bude doručený zítra.
Ve čtvrtek psali, že přijedou. Místo toho do sledování zásilek hodili, že pokus o doručení byl neúspěšný. Což je nesmysl, když jsme doma čtyři a při pečení cukroví koukáme z okna na příjezdovou cestu...
V pátek v 11 hodin pán volal, ať jde někdo ke dveřím, že už jede... Po pěti hodinách jsem mu volala zpátky na stejné číslo a bylo mi řečeno, že pro mne žádný balík nemá, ať zavolám někomu jinému a neotravuju ho. Ze stejného čísla o několik minut později stejný muž volal, že dneska už nepřijede, že nestíhá.
V sobotu volali, že jim někdo dal výpověď a jiný si vzal dovolenou, ať balík nečekáme.
V neděli ráno přišel e-mail, že balík dojde dnes mezi 16 a 19. Bude půl šesté, je tma jak v pytli a balík nikde. Skoro se až bojím na to číslo, které mi dali, zavolat, abych se zase nedozvěděla, jaká jsem blbka, že čekám balík v neděli večer.

Nejvíce ironické na tom je, že si ten balík objednávám z firmy, která sídlí 30 kilometrů daleko.
Kdybych věděla, jak je In Time nespolehlivá firma plná arogantních volů, zajela bych si tam radši sama vlakem.
Měla bych už dávno dárky i klid...

Takže pokud se do hodiny a půl balíku nedočkám, půjdu zítra na policii podávat trestní oznámení.
A to jsem si ještě před pár dny říkala, že horší než česká pošta, která mi ztratila na míru dělaný šperk, nemůže být už nic... Může. Pošta ho po týdnu aspoň našla...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu