No je tohle možné?

Nemožná dívka. To jsem celá já. A teď bych pominula ty mé záchvaty deprese a zoufalství a psala o něčem úplně jiném.

Někdy v době, kdy jsem začala mít rozum a přestal mě bavit fotbal, jsem se zakoukala do jiného sportu. Hokeje. A tak, když se v roce 2010 rozhodlo, že 2015 bude mistrovství světa u nás, zvolala jsem: "Já tam budu!" A začala jsem šetřit. Na dres, šálu, vlajku, líčidla v národních barvách...

I jak byla malá Víla ráda, když si začala s Kladeňáčkem, který hokej miluje snad ještě víc než ji...

Když se měly vstupenky začít prodávat, chudáka jsem hned ráno hnala do trafiky, aby byl první na řadě. Byl. Ale systém to neustál. A tak místo ve škole strávil celý den v trafice, aby s paní prodavačkou chytli lístky alespoň na jediný zápas Česka. Já nedočkavě u notebooku, na kterém se systém sekl však úplně stejně. Po milionu mých slz ze vzteku nad tím, že všechno budou mít překupníci a já houby, se mu to povedlo. Vážně zápas s ČR sehnal. Pod stromečkem mě pak čekal ještě lístek na jeden zápas, který však tak atraktivní nebyl, proto se dal sehnat relativně jednoduše. Ostatní smůla. Vyprodáno. Beznadějně.

Tak jsem si řekla: "Nevadí! Budou přece soutěže!!!"

Začala jsem tedy pít hektolitry cola coly, abych posílala kódy z účtenek, cpala se kily čokolády, abych našla kódy uvnitř obalu...
A fakt. Den, kdy jsem vyhrála nastal.
S radostí jsem otvírala výherní e-mail... Abych se dozvěděla, že jsme vyhrála 2 vstupenky na chlup stejné jako ty, které mě čekaly pod stromečkem.
Nevadí, půjde kámoška s tátou, já jdu soutěžit dál...
A jupí, druhý výherní e-mail.
A kuš. Zase ten stejný zápas.
Nevadí, kámoška má ještě přítele a bráchu...
"Vílo, do třetice, to dáš! Máš možnost vyhrát dalších 8 jiných zápasů."
Jo, osm jiných, ale dva lístky byly pořád na ten stejný zápas, jako už mám 6x.
Takže co? No jistě. Vyhrála jsem ho znova.
Lístky na stejný zápas tedy 8x.

Uznejte sami. No je tohle možné? Není!
Nemožná dívka je tedy téma přímo pro mě.
Vyhrát 3x stejný zápas je možná horší, než nevyhrát vůbec.
Jsem vážně nemožná. Nejvíc nemožná jak to jen jde. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu