Poradíte? aneb Víla chce výletovat

Za pár dní začínají oficiální prázdniny pro všechny ty školou povinné, kteří nejsou na vysoké. Mezi ně spadá i K. Tak nějak jsme se rozhodli, že nepojedeme nikam k moři, ale prázdniny strávíme hezky v Beskydech. A týden v Čechách. Ten týden tam jsme zaplácali plány tak rychle, že nám možná ani nezbude na všechno čas, ovšem další skoro dva měsíce v Beskydech ve mně trochu vzbuzují paniku, když vidím, jak je tady pořád zamračeno. A navíc, přiznejme si, je to sice moje domovina, ale že bych to tady nějak znala se říci nedá.

Zatím mám v plánu pouze vyšlapat na okolní hory (Lysá, Pustevny, Radhošť, Ondřejník, ...), zajet si do Zoo v Ostravě a Zlíně, na Štramberskou Trúbu a na Hukvaldy.

A to je dost málo.

Omezení týkající se dopravy žádné nemáme. Vlakem či autobusem se dá dostat snad kamkoli a pokud ne, tak bych vytáhla auto, s tím problém nemám. Časové omezení je jen takové, že spát hodlám pokaždé ve své posteli, peníze na hotely nemám a pod širákem spát nebudu. Ale ta naše Morava je celkem malá, takže kromě úplného jihu se na tu otočku za den dá zvládnout asi cokoli.

Proto jsem se rozhodla, že se zkusím zeptat Vás. Třeba to tady někdo čtete, znáte to prostředí a víte co poradit, takže byste mě mohli nějak nakopnout. Klidně i do zpráv autorovi, kdyby se vám tady nechtělo veřejně podepisovat. :)
Takovou Ostravu neznám skoro vůbec, přitom ji mám opravu blízko, takže za nějaké tipy v ní, bych byla opravdu ráda. Ale i ostatní malá městečka, různá muzea, hrady, zámky, zvířátka. Fantazii se meze nekladou.

Opravdu vám všem za každý nápad budu vděčná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu