titulek článku MUSÍ být prázdný

nevím proč, ale stále sem chodíte
stále mě máte v oblíbených
i když už sem nepíšu hrozně dlouho

už nejsem s mým milým, kterej tady na tom blogu dva roky dominoval... rok na blogu jiném
už toho na mě bylo moc
zlomila jsem mu srdce
nenávidí mě
ale i to se v životě děje

stále studuji psychologii
zrušili nám v brně akreditaci
je to zajímavý
nikdo nevíme, co se bude dít dál

jsem závislá na broswerové hře shakes and fidget
s15
pojdte k nám do cechu

bydlím v brně
znova
rok dojíždění mi stačil na to, abych zjistila, že jsem moc pohodlná
tři zastávy od školy je tak akorát
i když lepší by to bylo ještě blíž

pořád neumím vařit
pořád je mi to úplně jedno
tlustnu z toho jak věčně nejím
poznat to jde jen na váze, na postavě ně

a stále jsem ta malá pitomá holka, co miluje Mardiho a věří, že se do ní jednou zaláskuje taky
von je ten pravej

víc vás toho stejně nezajímá
tak čau :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu