na (p)okraji sveta

Nekdy staci jen par sekund a muzete posrat uplne vsechno... ten spacak je okouzlenej. Cernou magii. Mam ho vybalenej podruhy. Poprvy to dopadlo MoRove. Podruhy jsem se zamilovala. Do gaye. Kterej vypada jak muj ex.
Nekdy staci ta sekunda na zalaskovani. Blba vterina. Kdyz se na sebe dva podivaji, usmejou se a dotknou se. Kdy se drzi za ruce a jeden to vnima jinak nez druhej.
Je mi smutne. A divne. A stejne to tu smazu...
Ale kdyz celej den nemuzete z jednoho cloveka spustit oci tak je asi neco spatne... ja jsem spatne...cela..
A je mi ze me spatne. Protoze nevim jak se vratit domu. Kdyz me vzrusuje pouhy dotek. S satkem kolem oci. Veskera duvera dana cizimu..
To je tak jak se sejde 15 holek a jeden kluk. A jen Víla je takova, ze si jako prvni vybere kluka.
Snad je to jen tou vypjatou situaci mimo civilizaci. Na okraji sveta. Snad je to jen tim. Jinak jsem dost v pytli....
Nevim co chci, ale je mi jasny, ze prave delam obrovskou chybu....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu