extrémní týden

Mám ráda experimenty a zábavné věci. Tohle jsou jedny z věcí, které mě na té škole pořád drží. Protože na druhé straně tam máme taky statistiku a angličtinu, které mě z té školy chtějí vyhnat. A já se tam držím zuby nehty. Spíš už jen těmi nehty...

Po třech semestech učení se historie nazpaměť jsme konečně došli k tomu, že děláme něco, co mě celkem i baví. Naposledy jsme na jednom semináři měli skupinky, ve kterých jsme museli předvádět neverbální komunikaci. Jedna skupinka měla gesta, druhá mimiku, třetí zase něco a ta naše měla postoje. Tak jsem si zjistila, že mi nejlíp jde tvářit se arogantně. Takže už chápu, proč si spousta lidí myslí, že taková jsem. Jediný postoj, který mi opravdu nešel, byla vstřícnost. :D Asi to dost vypovídá o mém charakteru.

Další úkol, který jsme dostali, samozřejmě dobrovolný, je na týden se vzdát mobilu a internetu. Takže jsem se rozhodla, že to vyzkouším. Snad mě to donutí nějak se učit, protože je to se mnou v poslední době hrozné. Nic se mi nechce a jsem ze všeho akorát vystresovaná, protože nic nestíhám. Respektive nestíhám toho tolik, co bych chtěla. Za měsíc mi začíná zkouškové. A já mám nervy už teď, protože mě čeká jedna horší zkouška než druhá. Mám nakoupené a popůjčované učebnice. Podle jednoho osobnostního experimentu, kterého jsem se zúčastnila, jsem prý výkonově-motivovaný prokrastinátor. Prý toho chci stihnout hodně, a tím se akorát vztekám. Přesně to na mě sedí. Ale že by mi k tomuto hodnocení dali i návod, jak se toho zbavit, to ne.

Proto se s vámi na týden loučím. Jdu žít bez internetu. Sice nezvládnu mé plány na učení a skončím u knížky, která se vůbec školy netýká, ale zkusit to můžu.

Co vy? Myslíte si, že byste přežili týden bez facebooku, blogu, skypu, icq, zpráv ve světě, seriálů (máme žít i bez televize, ale tak tu já nevlastním, takže to mě neomezuje) a mobilu? A co si tak myslíte, že byste ten týden dělali? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu