zase pár dní

Opravdu netuším, kdo je to menší zlo, o kterém všichni dokola pořád mluví. Schwarzenbergra volit nebudu. U Franze jste říkali: "Mysli na prvňáčky, jak se na něj budou dívat." To samé říkám teď já. Myslete na prvňáčky, jak budou vyslovovat jeho jméno, když to dělá problém i mně? No fajn, já se sice zadrhávám, když mluvím, ale to na tom něco mění? Zeman je kapitola sama o sobě. Ale jeho jméno alespoň dokážu vyslovit, aniž bych se zakoktala.
Vážně nevím. Ze všech stran mi chodí pozvánky, abych v druhém kole volila Karla. Ale to já nechci. To jsme si rovnou mohli zvolit Kalouska a Nečase. Prostě se bojím, že až tento národ zvolí pána, jehož žena nemluví česky, tak to tady půjde ještě do větší řiti. A nechci platit školné! Jenže Zeman. Opoziční smlouva a začátek všeho toho bordelu v naší malé re(s)publice. Sponzorují ho podivné individua. Říká se, že ho budou volit jen vidláci. Ale já jsem přece vidlák. A celá má rodina jsou vidláci z vidlákova. A proti němu je těch důvodů přeci jen méně. Jenže stejně se mi nezamlouvá.
Chci jít k volbám. Opravdu chci. Ale jediný možný kanditát, připadající pro mě v úvahu je Jolana. A je mi jedno, že to nechápete.

Nedala jsem zkoušku. Test z hloupého předmětu. Taky určitě zbožňujete, když vám profesor (jo, tenhle magor se opravdu pyšní tímto titulem) řekne, abyste se naučili "a". Jdete na předtermín, on tam dá "b". Taky se naučíte "a", "b" a pro jistotu i "c". No a nakonec přijdete na zkoušku a on vám dá "d". Test jsme psali v devět. Sprostá slova jsem přestala říkat před hodinou. Achjo. Nemrzelo by mně to tolik, kdybych se neučila opravdu dlouho. Přesně to, co nám řekl + další studijní materiály, které jsem k tomu našla po internetu. No a teď stejně musím vyplácnout pětikilo u Dobrovského za tu jeho knížku. Bezva. Opravdu nevím, co s penězi.

V rámci prokrastinace prosedím u facebooku víc času než přes celý zbytek roku. Podivuhodné je, že i ve dvě v noci je polovina mých přátel (všichni vysokoškoláci) online. Všichni jsme stejní. Změnila jsem si profilovou fotku. Takovou nic moc. Šklebím se na ní. Mám vlasy v obličeji a jsem rozcuhaná. Ale mám na ní pěkné nohy. Sexy. Prý teda. Říkali lidi, já to posoudit neumím. Jsem tam hubená a krásná. Chci léto a sluníčko, abych zase mohla být krásná.

A nakonec. Dneska jsem měla příležitost jet RegioSharkem a musím říct, že to bylo poprvé, kdy se mi s Českými Dráhami jelo opravdu skvěle. Pohodlný vlak, že jsem v něm dokonce usnula. Ale stejně bych potřebovala rozveselit. Mrzí mě to. Že jsem se jak trubka učila a bylo mi to k ničemu. To se mi většinou nestává. A já opravdu nechci o rok prodlužovat jen proto, že měl profesor špatnou náladu... (36/37 lidí = neúspěch. Takže to nebyla má vina. Fakt ne.) A jak se mám teď učit dál...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu