až zkoušky skončí...

..konečně snad budu mít čas řešit normálné věci...



Zpívám si o tom, že to není láska ani zlo, jenom se nám to nepovedlo a už asi po dvacáté si pouštím stejné video. Ze zpráv. Je na něm můj bývalý. A je vážně v háji, že já jsem tu zprávu viděla originálně i v té blbé televizi, na kterou se dívám jednou za půl roku, a nepoznala jsem ho. Jo, sice jsem s ním chodila někdy v šestnácti. Sice jsem ho od toho úžasného rozchodu (Hej jako mám tě ráda, ale prostě je mi líp bez tebe. Všechno nej k narozeninám, tady máš dárek) neviděla, ale myslela jsem si, že jsme pořád kamarádi, protože si čas od času píšeme. A teď prostě jen tak z ničeho nic příjdu na to, že si nepamatuju, jak vypadal a už vůbec jak mluvil. Achjo :D
Ale musím teda říct, že vyrostl fakt do krásy. Což se nedá říct o mém druhém bývalém, kterého jsem si teda ze zvědavosti našla na facebooku a musím se mu smát. A musím se smát taky sobě. Jeho profilové fotky spočívají v tom, že se fotí v zrcadle a úvodní fotka v tom, že leží na posteli v rádoby svůdné pozici. Ono by to svůdné možná i bylo...Kdyby byl ženská. A teda v dobách kdy jsme se spolu vídali měl ploché břicho, což se o něm teď rozhodně říct nedá.

Řeším takové blbosti, protože jediné, co mě aktuálně opravdu štve je mobil, hlásící, že v něm nezbývá žádné místo pro ukládání nových aplikací. Jinak mám v hlavě vygumováno a jen se znuděně usmívám, protože nemám nic lepšího na práci. Místo toho by mne mělo spíš rozčilovat, že mám zítra v rozmezí dvou hodin dvě životně důležité zkoušky. Na tu jednu si myslím, že snad i připravená jsem. I když jsem ji už dvakrát nedala, tak si říkám, že potřetí snad už jo. Navíc, když jsem během víkendu přečetla celou tu třistastránkovou učebnici, tak není možné, abych byla tak tupá.
Jenže ta druhá zkouška, to ani nehrozí, že bych to zvládla. Je ústně a já mluvím s cizími lidmi nerada. A nějaký prof. PhDr. *v-informačním-systému-školy-mám-vražedou-fotku-jen-abych-tě-vyděsil* PhD. je cízí člověk. Takže už teď vím, že se bude opakovat zkušenost z minulé zkoušky a hned na začátku řeknu, jak moc mě mrzí, že jsem nemocná. Ale tohle mi vůbec nepomůže, protože jsme před týdnem měli odevzdat seminárku. Kterou jsem stihla napsat v termínu. Kupodivu. Ale za ten týden jsem si uvědomila, jaká je to strašná sračka. Takže doufám, že mě vyzkouší z teorie, dá mi E a čau.

Ale vlastně je mi to úplně jedno, mám lepší věci na práci, než se učit. Takže si jdu pusit další díl Awake, zalézt do postele a spát pod naší nově vyzdobenou stěnou. Milý věšel obraz z puzzlí. Škoda, že je víc svisle než vodorovně. Ale to se na té flekaté zdi vstřebá :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu