amok

Víte co? Teď bych na ten pustý ostrov nejraději odjela. Dobrovolně. Protože to, co se tady děje...
Pánům z vedení blogu je jedno, že 1075 lidí/76,2 % (k 3.1. 14:00) se nelíbí nový vzhled. Panu prezidentovi je jedno, že se teď ZASE budu bát jezdit do Brna, chodit podchodem a přes nádraží, že se budu bát brát si peněženku a budu paranoidní, že mě nějaký *doplňte si barvu kůže sami* zmrd ZASE přepadne. Protože koho to zajímá, že jo. Jeho nikdy neokradli v den oslavy narozenin...

Jednou budu slavná, přejedu člověka, zabiju ho tím a nepůjdu za to sedět, jen dostanu podmínku. A víte co? Dostanu milost. A budu si moct jezdit autem dál (, ale budu všem říkat, že bez šoféra za volant nesednu..) a možná někoho zabiju znovu. Ale cooo, však budu slavná, tak to vadit nebude. Nic se mi nestane. Za to nikdy už nebudu v časopisech nebo ták kreslit lidem tykadla. Protože to bych pak bych společnosti nebezpečná a milost by mi nikdo neudělil. Obávám se, že už jsem měla dávno sedět, protože tohle jsem dělala přibližně od svých 2 nebo 3 let, kdy jsem zjistila, jak se drží propiska a kreslí se rohy těm pánům do televizního programu.)

Jsem vlastenka a vždycky jsem naši zemi milovala (no zemi.. spíš Moravu a Slezsko než Čechy..ale to je jedno), ale poslední dobou si připadám, že jsme republika tupců. Jediné, co mě drží, abych se neodstěhovala a uvědomila si, proč tuhle zemi aspoň trochu mám ráda, je to, že poslouchám Landu, zpívám si, nadávám, vyvztekávám se u toho, a doufám, že příští prezident bude lepší. (Nebude. Protože zvolíte toho komunistu, který teď vyskakuje, že by vládu s komunisty nikdy neschválil.. Nebo toho pána, který by možná slevnil becherovku. Nebo toho, kdo stejně všechno prospí...)

Všechno je to v hajzlu. A těm, kteří s tím něco zmůžou, je to stejně naprosto fuk. Proč já se jen neučila jazyky, teď bych mohla klidně utéct. Jenže já vždycky excelovala pouze v tom jazyce českém...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu