pro dobrotu na žebrotu

Ja se tak snazim. Tak moc. A chtela jsem s nim jit na Hobita. Protoze vim, ze miluje Tolkiena, i kdyz ja ho nesnasim. Ale tak se snazim. Byt ta skvela pritelkyne, ktera udela prvni posledni. A co z toho mam. To ze jsem ta nejhorsi, protoze on tam chtel jit s kamarady a ne se mnou. Protoze kamaradi byli vzdycky ti prednejsi...
Na vsechno se muzu vysrat. Tohle nemam zapotrebi. Furt mi vycita, ze chodim na koncerty a kdyz chci nekam s nim, tak mi rekne ne. At si nasere. Ja uz nevim, co mam jako delat, abych se mu zavdecila. A on nechape, ze prave proto, ze se chova jako kreten, tak tak rada prespavam v Brne u kamaradek na zemi...
Uz nemam vic slz. Uz nemam vic sily. A uz jsem zase na praskach, protoze to proste nezvladam....
krasnou sobotu preju....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu