nesnáším svou lenost

Za osm dní první zkouška. Fuck. Místo abych se učila, jak jsem si celý semestr slibovala, tak na to akorát tak dobře kašlu. Jediné, co jsem zvládla udělat, je pořádek v poznámkách. Beru to jako největší úspěch. Opouštím myšlenku, že by se mi ještě vlastně někdy vůbec učit chtělo. Spoléhám na svou přirozenou inteligenci. "A" je přece stejně dobrá známka jako "E". Horší je jen eFko... Na průměr nehraju už od gymplu.
***
Nemám peníze na vánoční dárky. Nemám ani náladu kupovat žádné dárky. Natož tak vymýšlet.

Ptá se muž ženy, co by si přála k Vánocům.
"Nevím," řekne ona.
Muž pokrčí rameny, jde do obchodu a před ním uvidí kus zrezlého plechu. Zvedle ho, vezme domů a krásně zabalí.
Nastane Štědrý den. Žena rozbalí dárek, podívá se a ptá se: "Co to je?" a muž jí odpoví: "Nevím..."

Asi to taky takhle začnu praktikovat. :D Já naštěstí patřím mezi ty, co si dokážou říct, co chtějí. Stačí, když navštívím knihkupectví. Nebo hračkářství. Rázem seznam věcí, které chci, dosahuje závratných výšek.
***

Hryže mě svědomí. Aspoň si ty materiály vytisknu. Když stejně dneska nespím doma, můžu si to vzít aspoň na cestu. Podívat se na to a říct si, že se to zvládnu naučit. Že statistika není taková nuda, jak se zpívá v té dětské písničce. Kdybych jako dítě tušila, že je statistika takové svinstvo, tak bych tu pohádku neměla ráda! (Prosímtě co znamená taková ta no tooo.. obracená trojka? - Myslíš sigmu? Suma - diiik - a to X s čárkou? - to je obraz bodu X :D - neee tu čárku nemyslím, já myslím tu nad ne vedle! :D .... ještě že mám tak chytré kamarády. A hlavně chápavé.)

Ale ne, nebudu dneska smutná, že jsem blbá jak poleno. Večer jedu na Visáče. (Stejně mi připadá ujeté, že nejvíc mých oblíbených českých kapel je na V/W - vypsaná fixa, wohnouti, wanastovky, visací zámek...) Nemám peníze, ale za tohle je utratím. Já si prostě potřebuju po tom semestru odpočinout. A nevím kdy by to bylo vhodnější než na takovém koncertu. Pošlapat si nohy, ožrat se, vyřvat hlasivky a večer si ustlat na koleji ve spacáku. To zas jednou bude akce. Snad se nic neposere :) Nesmí...

A ještě dotaz. Proboha kdo jste z Reykjaviku??? :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu