živote, neser mě

Pokud nemáte rádi sprostá slova, protivné lidi a/nebo výlevy vzteku, tak to ani nečtěte.



Přesně za dvacet dní mám první zkoušku. A už teď začínám být protivná, když se slovo zkouška řekne. Nemusí to být ani tohle slovo. Může to být i kolokvium, zápočet, zkouškové. Cokoli. Vlastně jen stačí, když otevřu informační systém naší školy. Když tu školu vůbec vidím.

Chytám nervy. A snažím se je nevybíjet si vztek na milém. Tomu jsem řekla, že budu protivná až v lednu. Takže svou chuť pozabíjet všechny okolo musím dusit v sobě. Vím, že to v sobě dlouho neudržím a brzy vybuchnu. Ale... Ale co vlastně. K čemu by mi vztek byl. Tak se na všechny usmívám a vypadám jak jsem nad věcí. A přitom mě akorát všechno sere!

Jak největší idiot chodím celý semestr na béčkový (chápej ne-úplně povinný) předmět, kde jsme se měli učit citovat. Jak kretén jezdím každý čtvrtek jen kvůli toho, že nám tam ten starej devatesátiletej dědek, kterému jde rozumět velké hovno, dal povinnou docházku. Těšila jsem se, že se fakt citovat naučím, když už tam teda musím chodit. Bez toho se vysoká dělá jen těžko. A dneska, KONEČNĚ, jsme ty citace brali. Na deváté přednášce z dvanácti. Brali jsme je dvacet minut tím stylem, že nám dědek řekl, co to citace je. Ne asi, to fákt nevím, co je to citát a citace. Mě prostě mrdne. Třináctého prosince z toho máme zkoušku, a já tak nějak pořád netuším, o čem ten předmět teda vlastně je. Chodím na českou veřejnou vysokou školu a my dneska hodinu a půl poslouchali z cédéčka přednášku nějakého američana o čertících. Na tohle nejde říct než WTF?!?!?! Já anglicky umím slovíčka z páté třídy. Umím si přeložit písničky. Ale tím končím. Proto jsem nešla na Oxford, ale na Masarykovu univerzitu. Tak ať už všichni s tou angličtinou táhnou do prdele. A ještě dál... Mimochodem jediné, co z toho předmětu mám, je každotýdenní opakování, že ROBOT je české slovo. Ne asi. Připadám si, jako bych snad studovala bohemistiku. Bohemistiku anglicky. Co tohle má společného s našim oborem?!

Den předtím máme zkoušku z matiky. Další takové. Do prdele, jako humanitní obor na filozofické fakultě a my máme matiku?! A ještě nám dají na zkoušku jen jediný termín a to ještě před Vánoci? Fakt netuším, jestli si ze mě někdo dělá prdel a proč, ale už mě to sere. Co jsem komu udělala? Vždyť jsem tak hodná...! *zoufalý pohled*

Ale aspoň vím, kam zajít, až chuť zabíjet bude nepřekonatelná. Na dopravní podnik. Jen opravdového čůráka napadne zrušit třináctku. Ta šalina jezdí natřískáná už z Juliánova, já to vím, já s ní loni jezdila a už v půlce trasy jsem se tam pomalu nevlezla. Natož tak na hlavasu. Tam nikdo nevystoupí, takže už ani nikdo nenastoupí. Po trase je 6 fakult/škol, které si vybavím jen teď z hlavy. Všechny školy v Brně neznám, takže jich bude určitě víc. A oni to zruší. Jo jasně, strašně pomůže dát dvanáctku ve větších intervalech. Fakt super. Logika debila tohle..

Mám chuť jít někoho bodnout. Nejspíš sebe.
Vílo, vílo... Ty jsi marná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu