to je úděl

Nezdá se ti, že to přeháníš?
CO přeháním?
To, že si z ničeho nic hraješ na to, kolik máš starostí. OMG! Kdo tě má furt poslouchat?
Děkuju teda. Ahoj...

Tak jsem si naivně myslela, že kamarádky jsou od toho, aby mně poslouchaly. Ještě, že mi jedna taková dneska ten názor opět vyvrátila. Já jsem tady očividně od toho, abych se na všechny usmívala a rozesmívala je, poslouchala a nejlíp i řešila starosti ostatních a svými vílími kouzly rozháněla chmury. Jo, taky to 98% svého volného času dělám. A pak nemám ani debilní právo na to být chvilinku protivná, smutná a vyčerpaná. Ne. Taková já přece nemůžu být, protože já jsem ta veselá. Jenže i slunce občas zajde za mraky, když si chce odpočinout... Tak proč já na to právo nemám a mé starosti zajímají leda tak mne samotnou?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu