Seznamte se s debilem

Tak si zas po dnešku připadám jako kretén.

Občas se stane, že mě nějaká náhoda zavane do školy. (Jako třeba dneska. "Miláčku, ale už mě neser, dneska už do té školy vstaneš! Šup, obleč se, jdu s tebou k autu :D") Většinou je to tak dvakrát do týdne. Maximálně třikrát. Od začátku semestru se mi ještě nestalo, že bych tam chodila poctivě celý týden. Proč taky.. Většinou se v té škole snažím bavit s K. Protože poslouchá wanastovky. A protože s její kamarádkou - další spolužačkou jsme se potkávaly na mastrech. Tudíž jsou ty dvě normální. Jenže se občas stane, že tam tyto dvě K nejsou. Takže se bavím s M a spol. A to jsou největší šprtky, které svět viděl. Ukázkové vysokoškolačky. Ale ne v chlastání, ale učení. A já z nich chytám deprese. Proč?

Ony jsou z okolí Prahy. Já jsem z podhorské vesnice = z největšího zapadákova světa.
Jejich rodiče jsou podnikatelé a mají vystudovanou vysokou. Můj otec se z učitele stal zemědělcem a matčin největší úspěch je, že dodělala učňák.
Ony chodí ve značkovém oblečení a ladí jim vše k sobě. Já chodím pokud možno v černém.
Jejich partneři jsou taktéž na vysoké škole. Starší. A samozřejmě finančně zabezpečení. Můj mladší milovaný má ve smlouvě napsané "dělník".
Ony když si chtějí popovídat, jdou do stylové restaurace, kde popíjí kávu. Já se jdu ožrat do hospody.
Ony chodí poctivě minimálně deset minut dopředu na každou přednášku. Já do Brna přijedu v 7:20 když nám přednáška začíná v 7:25 a cesta do školy trvá 10 minut, když stihnu dobrou šalinu.
Ony dělají referát o estonském filmu o šikaně. Já se s tím neštvu a píšu o obyčejných českých feťácích z Mementa.
Ony si povídají o áriích v opeře, na které zrovna včera byly. Já si přitom s nepřítomným výrazem ve tváři v duchu zpívám: "Vonku je po piči naozaj dobrý deň." a místo jednoho cereálního rohlíku sežeru tři koblihy.

A to je ten největší rozdíl mezi nimi a mnou. A pak mi říkejte, že si mám připadat jako vysokoškolačka. Jak debil si připadám. Nesháníte sekretářku/uklízečku nebo tak? Asi bych si měla začít hledat práci. :-D

A navíc já se jako ony nedokážu učit při vážné hudbě. Já potřebuji Korpiklaany a vodku!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu