only 44 days until xmas

Ježíšku…

Ani nevím, co bych po tobě letos chtěla. Přijdeš vůbec, když má být ten konec světa? Ne, že bych tomu věřila, jen mi jde o to, jestli má cenu kupovat něco svým blízkým. I když pro každého už jeden dárek mám. A to je maximum, co jsem schopna jim dát. Nic se nemá přehánět.

Ježíšku…

Ty víš nejlíp, že letos jsem hodná nebyla. Tak proč bych se ti snažila nalhat opak. Z těch hlavních smrtelných hříchů jsem porušila snad všechny. Pýcha (udělala jsem tu těžkou zkoušku, aniž bych se učila, jsem na sebe pyšná.. povedlo se mi stáhnout si program potřebný do školy, a ostatním, těm chytřejším, se to nepovedlo..haha), lakomství ("Nedám ti milku/flašku/cokoli jiného! Ta je moje!"), závist ("závidím všem, kdo s tebou můžou být častěji"), hněv (tříměsíční neutuchající hněv na sestřenici a Ježíšku, zaručuju ti, že jestli s námi bude na Vánoce, tak ten hněv nepomine ještě dlouho), smilstvo (ale bylo to fajn, ne že ne), nestřídmost (jsem nenažraná a jím pořád a všude..a hltámabych to sežrala co nejdřív) a lenost
tou trpí snad všichni školou dobrovolně povinní). Vše během jednoho roku. To už se asi nemám šanci do nebe dostat nikdy. Navíc, když mě se tenhle život little bad girl líbil.

Ježíšku…

I přes to všechno tě prosím o pár věcí. Víš, nejšťastnější na světě bych byla, kdybys mi sehnal TU knížku. Víš moc dobře kterou. Já si prostě chci přečíst, jak to s Kurtem bylo. Ale dobře, tohle asi nezařídíš. A Mardiho rozvod a následné zamilování se do mě asi taky nepřichází v úvahu, co? Tak už teda vážně. Snad tě můžu poprosit jen o to, aby se "to všechno" nějak zlepšilo. Abych dokázala vycházet se svou rodinou. Abych se s nimi nepohádala aspoň na ty Vánoce. Aby se to s milým nějak vyvrbilo. K lepšímu, pokud můžu být tak troufalá. A abych mohla být častěji s lidmi, kteří mi nějakým záhadným způsobem přirostli poslední dobou k srdci. A celkově abych začala mít ráda lidi. Protože, ty víš Ježíšku, já mám ráda sakra málo osob, které by si to zasloužily.

Ježíšku...

věřím, že mi to všechno splníš, i přesto, že jsem byla zlobivá. Protože slibuji, že příští rok už budu hodná. No fakt! :))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu