Moje milá múzo

Moje milá múzo,

kde jsi? Doufám, že ať už kdekoli, daří se ti dobře. Mohla bys mi říct, proč jsi ode mne utekla? Co jsem ti udělala tak strašného? Vždyť jsem tě ničím strašným nemučila. Vždycky jsem se k tobě snažila chovat hezky. Nechávala jsem ti na stole dokonce i jídlo, abys netrpěla hlady. Pokud vím, tak jsem ti sdělila i svou novou adresu. Že tys ji ztratila? Tak mě počkej doma, přijedu tam příští víkend. A pak tě s sebou vezmu do batůžku a už tě nikomu jinému nepůjčím, protože to pak dopadá takhle.
Vždycky jsi ke mně přicházela v noci. Naplňovala jsi mé sny dalším rozměrem. Vkládala jsi do nich kouzlo. A teď? Bez tebe se mi zdají sny o tom, jak se mě ve Vizovickém lese snaží sežrat "moji" medvídci ze zoo. To je ještě fajn, daří se mi před nimi skrývat se. Ale, moje milá múzo, můžeš mi vysvětlit co to jsou za sny, když chodím na antifácké pochody (?!), kde mně zatknou za to, že jsem nacistka? Nebo sny o tom, kde mně můj bývalý oslovuje tím jeho typickým "hvězdičko blýskavá", řekne mi, jak ho štve slečna Modelka, protože mu zakazuje bavit se se mnou, a pak proto skočí pod kamion, jeho krev se všude rozprskne a já se ho marně snažím zachránit? To by tak nevadilo, kdybych jeho jméno ovšem nekřičela ze spaní. Múzo, zkus si pak jako mému milému vysvětlovat, proč ze spaní řvu: Martine!
Múzo, je ti tady zima? Stačí říct, já zatopím. Nebo je ti tady u mně teplo? Tak já to topení zase vypnu. Jen mi řekni, co mám udělat, abys ke mně zase přišla. Já tě ke svému životu potřebuji stejně, jako se potřebuji pořád zamilovávat a odmilovávat. Stejně jako se potřebuji neustále opíjet. Stejně jako potřebuji dalších tisíc věcí k tomu, abych měla o čem psát. Jenže všechny tyhle věci jsou naprosto zbytečné, když nemám tebe.
Bez tebe je tady nuda! A já tě mám ráda, vždycky jsem tě měla ráda a mít tě vždycky budu ráda, tak se prosím ke mně vrať. Dřív než mi začne zkouškové a já na tebe nebudu mít čas.
Měj se krásně a snad se brzy uvidíme.
S láskou..
tvá svěřenkyně

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu