Jedenáct

Na blogu jaaquarius.blog.cz jsem byla požádána vyplnit řetězový dotazník. Doufám, že nebude vadit, že splním jen první část a to odpovědi na otázky. Druhou část - vymyšlení vlastních otázek a následné poslání jich dál splním, jen pokud po tom budete někdo vyložene toužit :D

1) Kouříte? Kolik denně?
Od jakého počtu vykouřených cigaret se člověk stává kuřákem? Já říkám, že jsem hrdá nekuřačka. A těch deset cigaret za celý můj život není moc. Rozhodně nejsem závislá. A kuřáci mi navíc nevoní.

2) Pijete alkohol? Kolik týdně a co?
Piju. Počínaje pivem, přes sladké jelziny, fernet až po slivovici. Ve které už se konečně vyznám a poznám, která je dobrá a která ne. Většinou si dám o víkendu pár piv a zapijím to něčím tvrdším.

3) Vyjdete dvě patra po schodech bez problémů?
Ne :D Dvě možná jo, ale to třetí už mi dělá problém. Když jdu ve škole po schodech, většinou si pobrukuju písničku od Kabátů, kde zpívají: Chudák holka s dechem nestačí

4) Myslíte, že zdražování cigaret může snížit počet kuřáků?
Myslím, že těm kuřákům je to úplně jedno. Milý už tolikrát vyhrožoval, že přestane, když to pořád zdražuje, ale tak se mi zdá, že stejně kouří čím dál víc. Akorát mají v hospodě na co si stěžovat.

5) Kde bydlíte - ve městě nebo na vesnici? A vyměnili byste svoje bydliště za vesnici - město?
Teď už ve městě. Vyrůstala jsem (do dvaceti let) na vesnici. Posledních pár měsíců jsem ve městě. Ale za domem máme les, takže je to taky spíš vesnice. A kdo mě zná, ten ví, že bych všechno vyměnila za to, abych mohla bydlet v Brně.

6) Jste vdaná - ženatý a udělali byste to znovu?
Ne. Ne. Ne. A poslední dobou o tom všichni mluví. Hypotéka, manželství, děti. Fuj. Ne. Ne. Ne. Tyto slova ve mně vyvolávají úzkost.

7) Myslíte, že singles by měli platit vyšší daně?
Proč by měli? Větší daně by měli platit politici a cigáni.

8) Myslíte, že o vánočních svátcích by měly být obchody otevřené tak, jak je to v supermarketech?
Ne. Většina prodavaček chce být přece se svou rodinou ne? A snad lidi nejsou ještě tak neschopní, aby si nemohli nakoupit týden předem.

9) Obklopujete se rádi starožitnostmi? Pořizujete si takové doplňky do bytu?
Ne. Raději se obklopuji novou elektronikou :)

10) Jaký názor máte na několika generační bydlení? Čili bydlíte s rodinou svých dětí a jak to hodnotíte?
Mé děti rodinu nemají. Nemám děti. Ale odmalička jsem bydlela i s prarodiči a teď vlastně taky. Akorát to jsou prarodiče přítele. Takže jsem na to vlastně tak zvyklá, že ani nevím, jaké to je bydlet jen s rodiči/jen sám.

11) Jak naložíte na "stará kolena" se svým majetkem? Užijete si ho až do konce nebo budete hledět, aby dětem co nejvíc zbylo?
S mými zdravotními problémy se starých kolen ani nedožiju :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu