No ty vole

Světe klidně skonči, už můžeš. Už můžu i v klidu zemřít, protože jsem právě stihla všechno, co jsem v životě stihnout chtěla. Ne nedostudovala jsem vysokou školu, ne nezachránila jsem žádný lidský život. Jsem sobec. Stalo se mi pouze něco, co považuji za totální píčovinu, ale podstatnou součást mého života puberťačky nadržené na zpěváka ze San Piega..

Mluvila jsem s Márdiiiiim :D Aaaaaaaaaa :D Jsem nejvíc nejvíc nejvíc bestiálně šťastnááááááááá.

A frontu na pivo jsem si vystála s Pítrsem :D respektive on stál frontu na víno. Které mu stejně neprodali, ale to už je jiný příběh. Jebat na mou nesmělost a stydlivost, jsou chvíle, kdy musí jít povaha stranou. U řiditele jsem si koupila další tričko. A Mejla... Mejla se na mě na koncertě usmíval. Když viděl jak umírám :D A určitě to teda bylo na mě, pokud není buzerant a nesmál se na ty kluky kolem mě, kteří se na něj vlastně ani nedívali. Ach. Jsem nadmíru spokojená. Aaaaaaaaaaaaaaaaa pištím jak malá :D Ale chápete too, já mluvila s mužem, kterého celým srdcem milujuuuuuu :D :D (akorát jsem ještě nepřišla, jestli zbožňuji Márdiho, protože mi připomíná XY, nebo mě přitahuje a tajně (a hlavně naivně a nesmyslně) sním o XY protože mi připomíná Márdiho..kdoví..)

Vypadám jako mrtvola :D Nejsem sexy ani omylem. Jsem unavená, opilá a bolí mě hlava. Proto se o tom rozepíšu jindy. Teď se zmůžu jen na ubohé a po sté opakované- aaaaaaaaaaaaaaaaaaa já mluvila s márdíííííííííím :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu