jsem taky idiot..

Debil se pozná jednoduše, blondýna ještě jednodušeji :D

"Autoservis XY"
"Honzííí? Mám stěrač na kapotě, co mám dělat?"
"Cože máš?"
"No, stěrač. Na kapotě. Víš co je to stěrač a kapota?"
"No to vím, ale nechápu, jak se ti tam dostal."
"To nechápu ani já, vadí to moc? Co mám dělat?"
"Nechat se odbarvit na blond"

Úžasná rada soukromého pana mechanika. Nevím proč (vím a moc dobře) jsem si vybavila písničku od Mandrage (moment jdu zvracet.. jsem zpět) ..Já ti to udělám hned když budeš chtít, nikdo ti to neudělá líp..

Jenže můj mechanik je daleko a muž s auty neumí, takže musím schánět pomoc jinde. Můj Pežotek (vím jak se to píše, ale nechce se mi to tak psát) trpí. Nejenže jsem urvala zrcátko, už i stěrač. Ty vole já su řidič jak prase. O tom jak mě málem srazil autobus (ano když jsem řídila auto, samozřejmě, proč bych psala, jak mě srazil, když jsem šla pěšky) ve společnosti raději nemluvím. Jak jsem dneska málem přejela motorkáře se asi taky nikde nezmíním. A za boha nepřiznám, jak jsem ten stěrač ulomila. Protože by si o mě všichni vážně mysleli, že jsem na hlavu. Protože kdo v mrazu pustí stěrače, že jo. :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu