vyhlašuju boj

Dodneška jsem si myslela, že jen jeden člověk mé rodiny je imbecil. On je to totiž policajt. Takže to všechno vysvětluje. Fakt, všechny ty policajtské vtipy na něj do puntíku sedí. Srandu si z něj dělají v širokém okolí. Díky Bohu, že to není měšťák. Mohli jsme dopadnou hůř, uklidňuji se.

Teď jsem se však přesvědčila o tom, že stejnou poruchu, neboli imbecilismus, zdědila i jeho mladší dcera. Tu starší naštěstí neznám, ale když byla naposledy v televizi, vypadala naprosto normální. Za to tahle... Ta se povedla. Proč je piča je zbytečné řešit. Ale takhle mě nervnout, mě flegmatičku. To dokáží jen vyvolení. A facku jsem taky dala naposledy akorát klukovi. (Smál se mi, že jsem trpajzlík. Tak jsem vyskočila, abych na něj dosáhla.. :D) Holce jen jednou v životě. A to proto, že si o to řekla (no fakt, řekla mi: zbav mě úsměvu.. že se po té facce začala smát ještě víc, to nebyl můj problém :D). No a druhou facku schytal tenhle o šest let mladší fracek. Hezky to plesklo :D

Bože jak já jsem ráda, že jsem jedináček a navíc už tady nemusím bydlet... Musela bych ji zabít..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu