Na víly věřím. Stejně jako na jiné bytosti

Překvapuje mě, kolik lidí na blogu je bez fantazie.

Copak každá víla musí být ta z amerických filmů, která mává křídly a je velká tak akorát do dlaně? Copak víla musí být nutně jen blázen, který tančí po lese v průhledných šatech? Fakt všichni musíte psát o tom, že jste viděli Petra Pana?

Kam zmizely všechny ty dětské sny? Víra v to, že existují čerti a andělé, víly a bubáci. Všechny ty pohádkové postavy. Snad každý si v dětství prošel tím, aby v nějakou tu nadpřirozenou bytost věřil. A kdo tvrdí, že ne, tak věří na Ježíška doteď! Žádná z těch postaviček kdysi dávno nevznikla jen tak. Z ničeho nic. Úderem blesku, zazněním hromu. Přece to museli lidi hledat v něčem reálném. Proto mě překvapuje, že tady 90% lidí píše, že na víly nevěří.

Opravdu nemáte mezi svými blízkými někoho, kdo je anděl? Tak to vás lituju. Fakt jste nepotkali nikoho, o kom si myslíte, že je ztělesněné zlo? Člověk nemusí být nutně mimo realitu, aby takové lidi viděl. Stačí jen být trochu vnímavější. Popustit uzdu fantazii a nechat se pohltit vlnou dětského myšlení. Je mi líto všech, kteří tohle už nedokážou. Takhle dospělá bych být asi nikdy nechtěla. Vážně většina z vás nikdy nepotkala ženskou, o které si řekla: "Jo, tohle je víla." A co takový Brouk Pytlík, který všechno zná a všude byl? Neříkám, že máte hned mezi známými potkat hejkala. Ale kdo nevěří na svého prince nebo princeznu?

Připadám si konečně něčím zvláštní. Je mi dvacet a běžně tyto nadpřirozené postavičky vídám v reálných tělech. Takže ano, já věřím na víly. A jo a jo a jo!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu