jsem úžasná

Jsem skvělá, báječná a dokonalááááááá!

MILUJI ten pocit, když sama sebe překonám. Když udělám něco, čeho se bojím. Když to zvládnu a ... Jsem z toho naprosto v pohodě!!! A mám chuť vykřičet do celého světa, že jsem úžasnáááááááá.

Bojím se výšek jak čert kříže, a víte co? Byla jsem dneska na kolotoči dvacet metrů nad zemí, točila jsem se dokola a bylo to naprosto skvělé! :))

(Kdyby jedna jízda netrvala tři minuty a nestála padesát korun, tak se točím doteď. Jenže to bych nesměla pít ten rum. :D To by můj žaludek nezvládl.)

Vůbec mi to nepřišlo, že jsem tak daleko. Daleko nad pevnou půdou pod nohama. S cizím klukem vedle sebe. Který mi mimochodem vystřelil tři růžičky. :)

Jsem šťastná! :) A přežraná perníku (dejte mi jeden, ten nejmenší.. Pro koho? .. To je jedno, já ho chcu sníst, dejte mi třeba ten Pro Maminku)

Jo a byla jsem v kostele. A nespadl. To je dobré znamení :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu